HOME   FORMULIEREN   BESTUUR   LEDENADMINISTRATIE   INFO   SPORTHALLEN   REGELS   COMPETITIE   CLUBS   STRAFZAKEN   CONTACT

 
 LEDENADMINISTRATIE
 

START Nieuwe Seizoen

   Medio juni zullen de verenigingen een bevestiging ontvangen van toelating voor het nieuwe seizoen.
   Verenigingen hebben dan tot eind juni de tijd de spelerskaarten in orde te brengen en deze op te sturen naar :

    Leden-administratie:
     H. van de Steeg
     Cornelis Schellingerlaan 100bis
     3703 SL Zeist
     06-23032851

   Hierbij dient een ingevulde ledenlijst meegestuurd te worden.
   U kunt ook het overzicht meesturen die U bij de uitreiking van de
   spelerkaarten op de Algemene Ledenvergadering heeft gekregen.
   Denk hierbij aan om adreswijzigingen te vermelden.

   Indien een spelerskaart vol is dient U een recente pasfoto mee te sturen (achterop de naam s.v.p. vermelden).

   De spelerskaarten zulllen dan op de Algemene Ledenvergadering uitgereikt worden.


Aanvragen nieuwe spelerskaarten tijdens het seizoen

   Voor het aanvragen van een nieuwe spelerskaart gedurende het seizoen dient U naast
   een recente pasfoto ook een ingevulde aanvullende ledenlijst in te sturen naar de ledenadministratie.
   U kunt hierna een afspraak maken om de nieuwe spelerskaart op te halen.

De pasfoto’s zullen na aanmaken van de spelerskaarten teruggegeven worden.
De (aanvullende) ledenlijst kunt U vinden onder het kopje formulieren.

 

© 1985 - H.Z.V.F.