Medio juni zullen de verenigingen een bevestiging ontvangen van toelating voor het nieuwe seizoen. Verenigingen hebben dan tot eind juni de tijd de spelerskaarten in orde te brengen en deze op te sturen naar :
Leden-administratie: M. Puppels Spoorhaag 32 3993 AB Houten 06-26033738
Hierbij dient een ingevulde ledenlijst meegestuurd te worden. U kunt ook het overzicht meesturen die U bij de uitreiking van de spelerkaarten op de Algemene Ledenvergadering heeft gekregen. Denk hierbij aan om adreswijzigingen te vermelden.
Indien een spelerskaart vol is (dat is bij 5 Stempels) dient U een recente pasfoto mee te sturen (achterop de naam s.v.p. vermelden).
De spelerskaarten zulllen dan op de Algemene Ledenvergadering uitgereikt worden.
Aanvragen nieuwe spelerskaarten tijdens het seizoen
Voor het aanvragen van een nieuwe spelerskaart gedurende het seizoen dient U naast een recente pasfoto ook een ingevulde aanvullende ledenlijst in te sturen naar de ledenadministratie. U kunt hierna een afspraak maken om de nieuwe spelerskaart op te halen.
De pasfoto’s zullen na aanmaken van de spelerskaarten teruggegeven worden. De (aanvullende) ledenlijst kunt U vinden onder het kopje formulieren.